Potraviny bohaté na testosteron

Potraviny na testosteronJednou z možností, jak podpořit hladinu testosteronu, je jeho příjem přes jídla. Potraviny bohaté na testosteron možná už i dnes konzumujete, akorát o tom nevíte a proto se nemůžete na jejich příjem speciálně zaměřit. Pochopitelně, zázraky za vás neudělají.

Proč však nevyužít i takovou možnost, jak zlepšit svou sexuální vitalitu a zvýšit si kvalitu sexuálního života? Kromě nich však existují i ​​potraviny, které mají na testosteron opačný účinek. O obou kategoriích si řekneme něco víc.

Potraviny na zvýšení testosteronu

Pojďme se nejprve podívat na potraviny, které pomáhají zvýšit hladinu testosteronu a tím pádem mají i příznivé vlivy na sexuální apetit, vitalitu a plodnost. Každý typ potraviny funguje na jiném principu a má jiné účinky, mnoho z nich obsahuje i další podpůrné látky.

Toto jsou nejlepší potraviny na zvýšení testosteronu:

Ryby a mořské plody

Asi nejznámějším představitelem potravin podporujících u mužů testosteron jsou ryby a mořské plody. Zdravé tuky podporující jeho tvorbu obsahuje například losos, Zinek, Hořčík a vitamín D zas ústřice. Tyto dva potraviny určitě konzumujte víc.

Prodloužení erekce

➡️ Doporučuji Proerecta (moja recenzia):
– zlepšení erekce
– prodloužení doby pohlavního styku
– zdravější prostata
– zvýšení libida a chuti na sex

Cena:449 Kč

Ořechy

Zdravé tuky pro testosteron lze nalézt také makadamové ořechy. Dobrým zdrojem minerálu Selen, který také pomáhá na přirozenou tvorbu testosteronu, jsou zas para ořechy. Zde upřednostněte ty se slupkou, tam je ho nejvíce.

Rozinky

Pokud se vám k ořechem hodí rozinky, mám pro vás dobrou zprávu. Díky obsahu méně známého minerálu Boron totiž podporují tvorbu testosteronu v těle. Zároveň obsahují antioxidanty, například resveratrol, který může v mužském těle snižovat estrogen.

Zázvor

Toto poměrně ostré koření se doporučuje zejména při problémech s dýchacími cestami, ale jde také o velmi dobrý stimulant testosteronu. Ukazuje se totiž, že pravidelná konzumace zázvoru podporuje hladinu luteinizačního hormonu, který zas má vliv na tvorbu testosteronu.

Oleje

Extra panenský olivový olej je jedním z nejlepších zdrojů tuků podporujících tvorbu testosteronu. Kromě toho je tento typ oleje bohatý i na antioxidanty. Druhým typem je arganový olej, třetím kokosový. Oba obsahují také zdravé tuky podporující testosteron.

Žampiony

Žampiony patří mezi nejlepší zdroj vitamínu D, který má vliv na plodnost. Kromě toho ale obsahují specifické polysacharidy blokující enzym zvaný aromatóza. Tento enzym v těle přeměňuje testosteron na estrogen, čímž snižuje hladinu testosteronu.

Granátová jablka

Velmi podobně fungují i ​​granátová jablka. Ty dokonce nejen, že potlačují činnost enzymu aromatóza, ale dokonce působí proti jeho tvorbě, čímž také přispívají ke zvýšení hladiny testosteronu. Zapomenout nesmím ani na podpora kardiovaskulárního systému a tedy i erekce.

 Avokádo

Avokádo bylo známé již u Aztéků jako ovoce podporující libido, sexuální vitalitu a také plodnost. Kromě zajímavých vitamínů skupiny B však obsahuje avokádo i velké množství zdravých tuků prospěšných pro tvorbu testosteronu.

Česnek a cibule

Česnek je zdravý proti zánětům, ale má i snižující vliv na kortizol, který působí proti testosteronu. Zároveň česnek pomáhá i na zlepšení erekce. Cibule pro změnu obsahuje quercetin a apigenin, což jsou látky podporující testosteron v těle.

Špenát

Jednou z nejvíce anti-estrogenních potravin je špenát. Ten je známý především vysokým obsahem Železa, ale nacházejí se zde například i Hořčík nebo vitamín C. Obě tyto látky podporují přirozenou tvorbu testosteronu přímo ve varlatech.

Prodloužení erekce

➡️ Doporučuji Proerecta (moja recenzia):
– zlepšení erekce
– prodloužení doby pohlavního styku
– zdravější prostata
– zvýšení libida a chuti na sex

Cena:449 Kč

Brokolice

Brokolice je další zelenou zeleninou s pozitivním účinkem na hormonální hladinu testosteronu u muže. Obsahuje zejména vitamin C, který může společně s jinými látkami podpořit tvorbu testosteronu v Leydigových buňkách ve varlatech.

Dýňová semínka

Na závěr bych chtěl upozornit na jednu podhodnocovánu potravinu a to dýňová semínka. Samozřejmě, nebudete je asi konzumovat na tuny, ale měli byste vědět, že obsahují Zinek a Hořčík, což jsou minerály potřebné pro tvorbu testosteronu v těle.

Zkombinujte i s rostlinnými produkty

Na základě vlastní zkušenosti určitě doporučuji zkombinovat konzumaci těchto potravin i s některými rostlinnými produkty, například čaji nebo výživovými doplňky. Existuje totiž několik rostlin spadajících pod přírodní afrodisiaka, které zvyšují testosteron.

Potraviny, kterým je třeba se vyvarovat

Kromě pozitivních potravin, které působí na hladinu testosteronu a zlepšují i ​​sexuální kvalitu života, si třeba dávat pozor na ty, které působí opačně. Nejčastěji se tak děje díky tomu, že obsahují látky zvané fytoestrogeny, které hladinu testosteronu tlumí.

Toto jsou potraviny, kterým byste se měli nejvíce vyhýbat:

Alkohol: Opakuji to téměř neustále, alkohol patří mezi potraviny, které negativně ovlivňují celkově na sexuální život, zejména na erekci. Pivo však například má negativní vliv právě na testosteron a to z důvodu, že obsahuje ve velkém množství fytoestrogeny. Ty negativně působí na libido a v mužském těle utlumují hladinu testosteronu.

Sója a sójové produkty: Velké množství fytoestrogenů obsahuje také sója a různé sójové produkty, ať už fermentované nebo nefermentované. Sójové boby totiž obsahují isoflavony, které vyvolávají podobné účinky jako estrogen. Navíc jde o látky, které narušují funkci štítné žlázy a celkově hormonální rovnováhu u muže.

Lněná semínka: Vysoký obsah omega-3 mastných kyselin činí z lněných semínek velmi populární potravinu, stejně jsou tu ale i sloučeniny nazývané lignany. Právě tyto látky jsou ale problémem, nakolik lignany snižují volnou i celkovou hladinu testosteronu a zabraňují jeho převodu v těle na silnější dihydrotestosteron.

Máta: Určitě mnoho mužů libuje mátu, například mátový čaj, ale i kosmetiku pro venkovní použití s ​​obsahem máty peprné. Ukázalo se však, že například u žen máta snižuje hladinu testosteronu, což je sice v tomto případě pozitivní, ale u mužů to má negativní následky, proto se snažte mátu co nejvíce omezit.

Potraviny s obsahem trans-tuků: Pod pojmenováním trans-tuky se myslí tuky pocházející ze ztužených nebo částečně hydrogenovaných rostlinných olejů. Vyhýbat se proto třeba pokrmový tukem určeným na pečení a smažení, bramborovým lupínkům a chipsům, margarínem a i průmyslově zpracovaným dortům, sušenkám či polevou.

OMEZIT NA MINIMUM, NE ZCELA ZAKÁZAT

Abychom se pochopili, výše zmíněné potraviny si netřeba úplně zakázat, stačí je pouze omezit a konzumovat s mírou. Alkohol v malém množství umí být například afrodisiakum, stejně tak netřeba zavrhnout úplně ani mátový čaj.

Mé vlastní zkušenosti při zvýšení testosteronu

Zvýšení testosteronu pomocí jeho přirozené stimulace v těle je nejvíce efektivní způsob, jak zlepšit jeho hladinu. Co pro to můžete vše udělat? Nemusíte se spoléhat pouze na potraviny, existuje řada jiných prostředků a možností, jak na to.

Na základě vlastních zkušeností doporučuji následující:

Sport: Pohyby, pohyb a ještě jednou pohyb. Nejen, že taková aktivita je prospěšná pro zdraví a pomáhá i na kardiovaskulární systém a proti obezitě, ale intenzivní pohyb a cvičení podporují zvýšení tvorby testosteronu v těle společně s tvorbou růstového hormonu.

Prodloužení erekce

➡️ Doporučuji Proerecta (moja recenzia):
– zlepšení erekce
– prodloužení doby pohlavního styku
– zdravější prostata
– zvýšení libida a chuti na sex

Cena:449 Kč

Studená sprcha: Pokud se rádi sprchujete v teplé vodě nebo máte rádi teplý koupel, budete muset přistoupit ke změně. Nemusí jít hned na úvod o drastickou změnu, ale postupně byste měli projít k tomu, že si jednou za den dopřejete studenou sprchu, zejména v oblasti varlat.

Změna způsobu stravování: Dostatek vody je důležitý pro neustálou aktivitu hormonálního systému, dehydratace naopak způsobuje zpomalování činnosti. Zároveň pomáhá změna času příjmu potravy, například během 8 hodin sníst všechna jídla během dne a pak mít půst.

Méně stresu a více sexu: Při testosteronu platí, že čím více stresu máte, tím nižší hladina testosteronu v těle je. Stres totiž uvolňuje hormon kortizol, který působí přímo proti hormonu testosteron. Na podporu stimulace testosteronu pomáhá i pravidelný sex.

Jak fungují pilulky na testosteron a proč jejich doporučuji

Další možností, jak přirozeně podpořit hladinu testosteronu, je podpora jeho stimulace v těle pomocí přírodních látek. Jde nejčastěji o rostlinné extrakty, které patří mezi známé a dlouhodobě využívané přírodní afrodisiaka.

Složení těchto tablet je přitom 100% přírodní:

V přípravcích se nacházejí jako účinné látky rostlinné a bylinné výtažky a extrakty, které jsou doplněny a obohacené o minerály, vitamíny a jiné přírodní podpůrné látky

Nejčastěji lze nalézt v těchto přípravcích rostlinné extrakty Fenugreek či z Kotvičníku zemního, obě rostliny jsou již odpradávna využívány jako stimulanty testosteronu a libida. Kromě nich jsou běžnou součástí i minerály, například minerál Zinek, případně vitamíny, například vitamin C a vitaminy skupiny B.

Tabletky mají navíc ještě několik zajímavých plusů:

několik z nich působí nejen přímo na testosteron, ale obecně na zlepšení sexuální vitality nebo zlepšení erekce
koupit je můžete bez předpisu nebo receptu a mnoho značek se dokonce prodává i přímo přes oficiální eshop výrobce
díky absenci umělých a chemických látek a díky přírodnímu složení se netřeba obávat vážnějších vedlejších účinků

Řada výrobců si je dokonce tak jistých účinností svého produktu, že nabízí záruku vrácení peněz v případě, že by u vás přípravek nezabral podle očekávání. Mé zkušenosti však říkají, že pokud vsadíte na ověřenou a známou značku, výsledek se dostaví.

TRPĚLIVOST PŘINÁŠÍ VÝSLEDKY

Jelikož uvedené produkty jsou založeny na přírodních látkách a extraktech, nezbytným předpokladem úspěchu a viditelnosti účinků je dlouhodobé a zejména pravidelné dávkování. Já i na základě vlastní zkušenosti doporučuji užívat jednu značku 3 až 4 měsíce.

Tabletky, které jsem vyzkoušel a moje zkušenosti s nimi

Popravdě řečeno, přesto, že na trhu je opravdu dostatek značek, které slibují zvýšení testosteronu, jen několik z nich skutečně stojí za koupi a užívání. Výrobci se sice předbíhají v slibech a deklaracích na obalu, ale při výběru konkrétních značek třeba spíše dívat na zkušenosti z praxe, nejen na sliby.

Dobré není také orientovat se jen podle ceny, neboť jen cenou se snaží zaujmout spíše ty méně účinné přípravky. Pokud byste si chtěli ušetřit čas a zbytečné pokusy, velmi rád se s vámi podělím o vlastní zkušenosti. Já doporučuji tyto značky:

ProduktHodnoceníOvěřená koupěRecenze
1. Proerecta Přejít do obchodu
Moje recenze
2. Zerex
Přejít do obchoduMoje recenze
3. Vimax Přejít do obchoduMoje recenze
4. Erexan Přejít do obchoduMoje recenze
5. eJoy Přejít do obchoduMoje recenze
6. Clavin
Přejít do obchoduMoje recenze

Zanechat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *